Treeningud täiskasvanutele

Treening beebiootel naistele

Beebiootel naiste treening sobib igas rasedusfaasis olevale naisele. Lapseootuse perioodil soovitavad ämmaemandad ja naistearstid palju liikuda, mõõdukas füüsiline koormus aitab valmistuda sünnituseks. Tund algab soojendusharjutustega ja edasi on harjutused fitballil ning matil. Fitballil võimlemine aitab vähendada või ära hoida väärpingest tingitud  seljavalusid ja pingeid vaagnas. Regulaarne tunnis osalemine, ka viimastel raseduskuudel, annab sünnituseks hea lõdvestumis- ja hingamisoskuse. Tunni lõpus on venitus- ja lõdvetusharjutused. Treeninguga võib liituda nii eelnevalt istuva, kui ka sportliku eluviisiga naine kogu raseduse vältel. Tunni kestvus on 45 minutit. Enne treenigusse tulemist, palume nõu pidada oma ämmaemandaga, kas Teile on raseduse ajal treeningud lubatud.

Rasedate jooga
Yin with Triin joogatund rasedatele on segu füüsilisest ja meditatiivsest: yin ja hatha jooga harjutustest, mõnda neist hoiame mitu minutit, et saavutada sügavam masseeriv venituseffekt liigestele, lihastele ja sidekoele, ja pranayama hingamisharjutustest. Tund on sobilik kõigile. Enne joogatundi pea siiski nõu oma arstiga, sest meil kõigil on oma individuaalsed eripärad ja piirangud, millest peab teadlik olema.  
Raseduse ajal teie keha jätkuvalt muutub, et kohanduda suureneva platsenta raskuse, kõrgenenud verevarustuse, ja kasvava lapsega. Kõhulihased ja puusade välimised lihased hakkavad venima ja seetõttu ei suuda enam meie rühti toetada nagu varem. Tulemusena hakkavad teised lihased nende tööd asendama, mis tähendab, et sinu kõnnak ja keha hoiak muutuvad. Need muutused kehas: vaagnaluu kaldub ettepoole, reieluud liiguvad ettepoole puusaliigestesse, psoas lihas muutub lühemaks ja kangemaks, reielihased pikenevad – tekitavad alaseljas ja puusades ebamugavust. Lisanduvad veel emotsionaalsed muutused ja tunded, millega tegeleme meditatsiooni ja hingamise kaudu. Kõik emotsioonid on teretulnud. 
Jooga harjutuste tegemine raseduse ajal aitab toonustada raseduse ajal pinge all olevad lihased, hoides neid tugevana ja ärkvel. Triinu joogatundides keskendume alaselja valu ja stressi leevendamisele (venitusharjutustega puusadele), ülaselja avamisele ja tugevdamisele (et leevendada pinget ülakehas, õlgades ja kaelas), vaagnapõhja lihaste ja jalalihaste tugevdamisele, et valmistuda sünnituseks ja ka paremaks sünnitusjärgseks taastumiseks. Lisaks füüsilistele harjutustele pöörame ka suure tähelepanu teadlikule ja tasakaalustavale hingamisele ning meditatsioonile, mis rahustavad meelt ja vaimu. 
Ema ja lapse treening (3 kuud - 3 aastat)

Ema ja lapse treening on mõeldud eelkõige emadele, kes soovivad trennis käia, kuid ei saa või soovi seda ilma lapseta teha. Tegemist on üldfüüsilise treeninguga, kuhu ootame emasid kuni 3 aastaste lastega. Oluline on, et laps jõuaks hoida oma pead. Trenni tehes kiireneb ainevahetus, väheneb stressitase ja paraneb uni. Paljud harjutused on koos lapsega, kasutades teda lisaraskusena. Läbi selle tugevnevad ema lihased ning saame taastada raseduseelse vormi. Tund sobib kõikidele emadele, kes soovivad oma lapsega toredalt aega veeta, tõhusalt treenida ning suhelda teiste emadega. Kindlasti jälgime treeningul seda, et koormuse saaksid kõik – nii edasijõudnud kui algajad. Harjutused on ohutud ning tõhusad, rõhume harjutuste funktsionaalsusele, mis tähendab seda, et korraga on kaasatud mitu lihasgruppi. Trenn kestab ca.45 minutit. Algab mõnusa soojendusega, seejärel lihasosa, lõpetuseks rahustav venitus. Pärast tundi on võimalik taastuda puhkeruumis, treeneri käest küsida nõu igapäevaste liikumisharjumuste kujundamisel jne.

Ema ja beebi Pilates

Ema ja beebi pilatese treening sisaldab klassikalise pilatese harjutusi, millesse on kombineeritud sobivad harjutused just ema ja beebi jaoks. Treening aitab muuta kogu keha tugevamaks. Harjutused muudavad ema ja beebi omavahelise kontakti veel tugevamaks. Ema ülesandeks lisaks harjutuste sujuvale sooritamisele on beebit motiveerida ja julgustada harjutustest osa saama. Tundi on oodatud beebid, kes veel ei kõnni.
Ema ja beebi pilatese kasutegurid:

• Aitab parandada kehahoiakut
• Ergutab füüsiliselt ja emotsionaalselt sünnitusjärgset taastumist
• Suurendab energiataset
• Soodustab lõõgastumist
• Süvendab ema ja beebi omavahelist sidet

Isa ja lapse võimlemine (6 kuud - 3 aastat)

Tundub, et lapse jaoks on aega liiga vähe? Tule ja naudi koos oma lapsega mõnusat mängu ja liikumist. Treeningud on suurepärane viis veeta isal ja lapsel koos rõõmsalt aega ja tugevdada omavahelist sidet. Tunnis lauldakse, võimeldakse ja õpitakse läbi mängu. Isal suureneb oskus ja enesekindlus oma lapsega tegelemisel ning tundmaõppimisel. Riietuge sportlikult ja mugavalt.

Pilates täiskasvanutele

Pilatese treening on süvalihaste treening, mille eesmärk on sisemiste lihaste treeninine ning nõrgemate lihaste tugevdamine. Pilatese filosoofia käsitleb keha kui tervikut, haarates töösse terve keha mitte eraldi probleemseid piirkondi. Keskendutakse hingamisele, süvalihaste aktiviseerimisele, keha ja meele koostööle, sujuvale, täpsele liikumisele ning keha efektiivsele kasutamisele. Treening taastab energiavarud, muudab keha liikuvamaks ning õpetab oma keha paremini tunnetama.