Treeningud täiskasvanutele

Ema ja lapse treening (3 kuud - 3 aastat)
Ema ja lapse treening on mõeldud eelkõige emadele, kes soovivad trennis käia, kuid ei saa või soovi seda ilma lapseta teha. Tegemist on üldfüüsilise treeninguga, kuhu ootame emasid kuni 3 aastaste lastega. Oluline on, et laps jõuaks hoida oma pead. Trenni tehes kiireneb ainevahetus, väheneb stressitase ja paraneb uni. Paljud harjutused on koos lapsega, kasutades teda lisaraskusena. Läbi selle tugevnevad ema lihased ning saame taastada raseduseelse vormi. Tund sobib kõikidele emadele, kes soovivad oma lapsega toredalt aega veeta, tõhusalt treenida ning suhelda teiste emadega. Kindlasti jälgime treeningul seda, et koormuse saaksid kõik – nii edasijõudnud kui algajad. Harjutused on ohutud ning tõhusad, rõhume harjutuste funktsionaalsusele, mis tähendab seda, et korraga on kaasatud mitu lihasgruppi. Trenn kestab ca.45 minutit. Algab mõnusa soojendusega, seejärel lihasosa, lõpetuseks rahustav venitus. Pärast tundi on võimalik taastuda puhkeruumis, treeneri käest küsida nõu igapäevaste liikumisharjumuste kujundamisel jne.
Isa ja lapse treening (3 kuud - 3 aastat)
Tundub, et lapse jaoks on aega liiga vähe? Tule ja naudi koos oma lapsega mõnusat mängu ja liikumist.
Treeningud on suurepärane viis veeta isal ja lapsel koos rõõmsalt aega ja tugevdada omavahelist sidet. Tunnis lauldakse, võimeldakse ja õpitakse läbi mängu. Isal suureneb oskus ja enesekindlus oma lapsega tegelemisel ning tundmaõppimisel.
Jooga

Kõige tegusa ja edasiviiva aluseks on hea läbisaamine ennekõike iseenesega. Jooga, mille otsene tõlge tähendabki ühendust iseendaga, on võimalus end tasakaalustada ja toetada. Seda nii meeleliselt kui füüsiliselt.

Klassikalise jooga aluseks on kõik joogapraktikas kasutatavad vahendid:

– füüsilised asendid
– teadlikud hingamisharjutused
– keskendumisharjutused ja meditatsioon
–  mantrate kasutamine ja töö helidega
– visualiseerimine – teadlik enesevaatlus

Praktikas  aitab juhendaja  leida joogavahenditest igale inimesele  sobivad võimalused ja seda ka rühmatunnis.

 

Pilates täiskasvanutele

Pilatese treening on süvalihaste treening, mille eesmärk on sisemiste lihaste treeninine ning nõrgemate lihaste tugevdamine. Pilatese filosoofia käsitleb keha kui tervikut, haarates töösse terve keha mitte eraldi probleemseid piirkondi. Keskendutakse hingamisele, süvalihaste aktiviseerimisele, keha ja meele koostööle, sujuvale, täpsele liikumisele ning keha efektiivsele kasutamisele. Treening taastab energiavarud, muudab keha liikuvamaks ning õpetab oma keha paremini tunnetama.